Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1973 από Ηπειρώτες γονείς. Πριν ακόμα τελειώσει το Λύκειο συνεπαρμένος από τα ακούσματα της παραδοσιακής μουσικής που δονούσαν τα αυτιά και την ψυχή του αφού οι γονείς του είναι λάτρεις του δημοτικού τραγουδιού καταπιάστηκε σχετικά νωρίς με την εκμάθηση του κλαρίνου.
Από περιέργεια στην αρχή παραβίασε τη θήκη του κλαρίνου που είχε ο πατέρας του ο οποίος από μεράκι έπαιζε τους σκοπούς της ιδιαίτερης πατρίδας του της ορεινής Άρτας.
Άρχισε να φυσά δειλά τις νότες και κατάλαβε ότι μπορούσε μέσα από τους ήχους του οργάνου να εκφραστεί μαγεμένος από τη μουσική πανδαισία που του πρόσφερε το όργανο.
Έτσι κατά καιρούς παρακολούθησε μαθήματα σε γνωστούς σολίστες του είδους οι οποίοι διαπίστωσαν ότι εύκολα μπορούσε να αποδώσει μελωδίες της πλούσιας μουσικής μας παράδοσης με ιδιόμορφο τρόπο.
Στην ουσία όμως είναι αυτοδίδακτος.
Τελειώνοντας το Λύκειο με υψηλό βαθμό και πετυχαίνοντας στο τμήμα των Ηλεκτρονικών Τ.Ε.Ι. γρήγορα διέκοψε τις σπουδές του και δόθηκε ολοκληρωτικά στη μελωδία, την άσκηση και την εκτέλεση των ρυθμών από όλες τις περιοχές της πατρίδας μας. Οι γλυκύτατοι ήχοι του κλαρίνου τον γέμισαν γοητεία, καθηλώνοντάς τον και δίνοντας πραγματικό νόημα στον τρόπο ζωής του. Προσπαθεί να ερμηνεύσει τα κομμάτια με τρόπο αυθεντικό, επιβλητικό και υποβλητικό για το νεαρό της ηλικίας του.
Γνωρίζεται στο χώρο με καταξιωμένους τραγουδιστές και μουσικούς και δειλά αλλά σταθερά ξεδιπλώνει τις πτυχές του ταλέντου του. Μόλις είκοσι χρονών καταφέρνει να συνεργαστεί με το σύνολο σχεδόν καταξιωμένων στη συνείδηση του λαού ερμηνευτών του δημοτικού και λαϊκού μας τραγουδιού όπως Σ. Μπέλλο, Α .Κιτσάκη, Κ. Δοϊτσίδη, Τ. Καρναβά, Β. Κολοβό, Η. Κλωναρίδη και άλλους.
Συμμετείχε σε διεθνή ταξίδια συνοδεύοντας παραδοσιακά χορευτικά συγκροτήματα σε εκδηλώσεις ομογενών στη Ν. Υόρκη, Βοστώνη, Καναδά, Γιοχάνεσμπουρκ, Έφεσο Μικράς Ασίας και σε πολλές χώρες της Ευρώπης χαρίζοντας όμορφες στιγμές και γνωρίζοντας τεράστια επιτυχία. Επίσης εμφανίζεται σε πολλά τηλεοπτικά προγράμματα κερδίζοντας το πρώτο βραβείο παραδοσιακού μουσικού οργάνου στην ΕΤ-1.
Για τον Κώστα Δήμου, η κάθε εκτέλεση αποτελεί μια στιγμή ευλογημένης ακουστικής επαφής και για αυτόν η έμφαση της διαχρονικής διαδρομής του ωραιότερου κληρονομημένου δημιουργήματος της πάτριας ζωής.